Oct 27
Am schimbat recent compania care avea onoarea sa-mi furnizeze internet... de 1 saptamana sunt client RCS&RDS. Am ales pachetul Fiberlink 2, nu am nimic de comentat legat de viteza de download/upload (nu respecta chiar datele din contract dar este mult mai bine decat ce aveam).

Am sa ma leg de serviciul de relatii cu clientii... ca la toate companiile mari, si la RDS aceasta arie este la pamant. Incepand de la programul de lucru la punctele de vanzare si pana la agariciul de la telefon, RDS este la pamant. Totul a inceput cu acel stick de internet mobil care este oferit gratuit la pachetul Fiberlink 2... l-am cautat timp de 2 zile si l-am gasit in celalalt capat al Bucurestiului... Fericit cel ce cauta si gaseste, eu l-am gasit dar nu am reusit sa il instalez pe Vista... Nu pornea executabilul de instalare... Am sunat la ei... tipa de la telefon mi-a explicat 10-15 minute cum sa scot capacelul din capatul stick-ului si cum sa inserez mufa USB in slot. Pe langa tot acest timp, am pierdut 10 minute citand datele din buletin ca sa imi verifice identitatea.

Facand abstractie de ce am spus mai sus, RCS&RDS&RTS&RGS&RFS etc. ofera o banda de net ok (sunt curios daca o sa spun acelasi lucru si dupa 1 an).

pagina urmatoare >>

Beautiful singles in your area. Meet them now!